|
Vitaminele în exces cresc riscul cancerului de prostată |
Bărbații care cred că își asigură o sănătate de fier prin administrarea unor
doze mari și regulate de vitamine își fac mai mult rău decât bine, căci,
conform unui nou studiu, vitaminele în exces cresc riscul cancerului de
prostată.
Studiul – realizat de cercetători din cadrul National Cancer Institute din SUA
,
pe un eșantion de 300.000 de subiecți – relevă că riscul apariției cancerului
de prostată este cu 32% mai mare în cazul bărbaților care iau vitamine de mai
multe ori pe zi, decât la cei care nu folosesc deloc astfel de suplimente.
Cel mai mare risc – notează BBC Online – l-au prezentat bărbații care își
administrează în exces vitamine precum seleniu, beta-caroten sau zinc.
/Rompres/
Acest articol a fost citit de 740 ori.
|