|
Vitamina C - o armă eficientă împotriva ridurilor |
Alimentele bogate în vitamina C ar putea ajuta la prevenirea îmbătrânirii
tenului, conform unui nou studiu realizat în Marea Britarie.
Savanții britanici au cercetat legătura între dietă și deteriorarea pielii,
examinând 4.025 de fermei cu vârste între 40 și 74 de ani.
Pierderea în calitate a pielii a fost definită prin apariția ridurilor,
elasticitate scăzută și atrofie.
În urma studiului – realizat de specialistul în epidemiologie nutrițională
Maeve Cosgrove, împreună cu alți cercetători – s-a descoperit că femeile care
consumă multe alimente bogate în vitamina C au mai puține riduri decât cele cu
o dietă mai săracă în această substanță.
Studiul va fi publicat în The American Journal of Clinical Nutrition.
/Rompres/
Acest articol a fost citit de 1001 ori.
|