Viata Sanatoasa

Trigliceridele

Analizele de sânge includ o componentă numită Glossary Link trigliceride. Ce sunt acestea? Care este rolul lor în organism? Ce se întâmplă când trigliceridele sunt peste valorile normale? Vă prezentăm un dosar complet privind trigliceridele.

mai mult...

5 mituri despre plăcerea sexuală

Implanturi de sân, piercing, epilare integrală, viața sexuală în timpul sarcinii, visele erotice... Descoperiți adevăratele efecte ale acestora asupra plăcerii sexuale. Acestea sunt doar câteva mituri explicate de sexologul francez Sylvain Mimoun în volumul „300 de idei preconcepute despre sex”.

mai mult...

Gențile, cuib de bacterii

Potrivit unui studiu recent, gențile femeilor pot conține mai multe bacterii decât toaletele.

Ce este mai important pentru o femeie decât geanta? Foarte frecvent umplută până la refuz cu tot felul de obiecte mai mult sau mai puțin necesare, geanta unei femei conține chei, telefon, cosmetice, portofel, agendă, pix. Niciodată destul de încăpătoare și de ordonată, geanta ascunde o adevărată mică „faună” de bacterii. Cel puțin așa susține un studiu efectuat și publicat de Initial Washroom Hygiene, o organizație medicală din SUA.

mai mult...

Alimente care stimulează metabolismul

Un bun metabolism înseamnă înainte de toate o bună digestie a alimentelor. Există unele ingrediente ale alimentelor care pot stimula mai bine digestia, favorizând arderea mai eficientă a caloriilor și ajutând astfel la procesul de slăbire.

mai mult...

Retete de vitaminizare

După o lungă perioadă de iarnă. în care legumele, zarzavaturile și fructele proaspete ne-au lipsit în mare măsură, organismul nostru este ca un burete avid de vitamine. Până la apariția viitoarei recolte, putem dobândi câteva vitamine, cum ar fi: A,C, K, PP din unele plante medicinale: fructele de măceș, cătina albă. coacăzul negru și frunzele dc ciuboțica-cucului. recoltate și conservate in condiții optime, își pot păstra conținutul de vitamine.
mai mult...

În mișcare

miscare.jpgIată câteva sugestii despre cum să includeți mai multă activitate fizică în viața de zi cu zi.
•În loc să vorbiți cu un prieten în timp ce stați așezat, faceți o plimbare împreună.
•În loc să mergeți cu mașina, mergeți pe jos până la magazinul din apropiere.
•În timp ce trebăluiți prin casă ascultați muzică și mișcați-vă în ritm de dans.
•Folosiți un aparat de tuns iarba fără motor.
•Spălați-vă singur mașina manual.

mai mult...
Inscrie-te la fluxul RSS
Back to top