|
Sucurile de portocale și grapefuit previn apariția osteoporozei |
Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, iar dacă include suc de portocale sau grapefruit atunci poate asigura o viață fără probleme de sănătate cu oasele. Potrivit unui nou studiu, preluat de agenția de presă ANI, sucurile de portocale și de grapefruit pot preveni apariția osteoporozei, boală considerată inevitabilă la persoanele în vârstă.
Autorii studiului, cercetători din cadrul A&M University's Vegetable and Fruit Improvement Center din Texas, au declarat că, în urma testelor, s-a constatat că sucurile din cele două fructe asigură o densitate mai bună a oaselor, împiedicând astfel ruperea ușoară acestora. În SUA, cel puțin 2 milioane de bărbați și 8 milioane de femei suferă de osteoporoză, stare patologică caracterizată prin rarefierea oaselor. /Rompres/ Acest articol a fost citit de 1184 ori.
|