Exercitiile Kegel pentru intarirea planseului pelvin

sexhealth6.jpgMuschii planseului pelvin – cei care inconjoara anusul si vaginul –sunt denumiti muschi pubo-coccigieni. In anii 50’ fizicianul A.M.Kegela inventat un set de exercitii care pot fi utile in intarirea acestormuschi.

-gasiti muschii potriviti.
Acest lucru este foarte important. Imaginati-va ca incercati sa va opriti din urinat. Atunci cand folositi muschii potriviti, veti avea sentimentul ca impingeti.

-impingeti in muschii pelvieni.
Mentineti aceasta pozitie pana numarati la 3 si apoi relaxati-va pana numarati la 3.  Respirati de 10-15 ori.

-repetati exrcitiul de cel putin 3 ori pe zi. Va puteti exersa muschii aproape oricand – in timp ce stati intinsa, sunteti in masina sau stati in picioare in bucatarie. Folosirea mai multor pozitii intareste in mod suplimentar muschii.

Pe masura ce tonusul muschilor pubo-coccigieni se imbunatateste, foarte probabil ca suportul dumeaoastra pelvin se va ameliora. Aveti rabdare. E posibil ca ameliorarea sa apara dupa 3-6 saptamani. Ca recompensa suplimentara, unele femei descopera si o imbunatatire a senzatiilor sexuale.

1 comentariu

  • Refanie
    Refanie Miercuri, 30 Ianuarie 2013 06:27 Link

    De obicei lumea nutmese o astfel de structura \"tavan fals\". Asta e ocazia cea mai buna de a le explica faptul ca tavanul e adevarat si poate fi si contondent! El se cheama tavan suspendat. Credeam ca placile alea sunt subtiri si facute fie din plastic fie din fibra de sticla ... Ele trebuie totusi sa fie suficient de grele pentru ca stau acolo prin simpla asezare asa ca nu trebuie sa falfaie la curentii produsi de sosirea garniturilor in statie. Probabil ca suporturile au fost facute mai din saracie, s-a gasit cineva probabil sa mai taie niste milimetri din ei si raportat apoi ca a facut economie de nu stiu cate kile de metal. Ca doar \"sta si asa\".

Ca sa postezi trebuie sa faci LOGIN
Back to top