Prima pagină
Articole științifice
Știri medicale
Lexic de boli
Aditivi alimentari Secretul aditivilor Caută E-uri
Resurse de sănătate
Terapii complementare
Resurse naturale
Planificare familială
Medicamente
Utile
Căutare avansată
Login





Parola uitata?
Nu ai cont? Creaza unul
Secretul aditivilor
Mai bine apă de la robinet decât apă îmbuteliată
Asistăm în prezent la o declarație de război în toată regula făcută apei îmbuteliate: numeroase orașe de pe planetă le cer cetățenilor lor să renunțe la folosirea apei minerale în favoarea celei care curge la robinet, notează ziarul La Repubblica.
Zilele acestea New York-ul este cel care a coborât în arenă
Detalii >>
 
Nutriție: mere, pere și... gogoși
Fructele sunt, astăzi, împodobite cu toate virtuțile. Și totuși, într-un domeniu în care cunoștințele evoluează foarte rapid, această afirmație trebuie să fie revizuită, scrie Martijn Katan, profesor de dietetică în cadrul Vrije Universiteit /Universitatea Liberă/ din Amsterdam Detalii >>
 
Sucul de grapefruit roz, cel mai sănătos
Dintre toate sucurile naturale prezente pe piață, cel de grapefruit roz este cel mai sănătos, întrucât furnizează cei mai mulți nutrienți pe calorie, conform unui nou studiu, preluat de agenția de presă ANI.
Potrivit studiului, realizat de cercetători de la Institutul
Detalii >>
 
Promovarea unui stil de viață sănătos
Pentru promovarea unui stil de viață sănătos, cu alimentație echilibrată și activitate fizică zilnică, este nevoie de o implicare mai activă, susțin specialiștii.
Potrivit datelor cuprinse în studiul "Obiceiuri bune, obiceiuri rele” pentru a fi sănătos, organismul are nevoie de nutrienți:
Detalii >>
 
Vișinele acre oferă avantaje sistemului cardiac în testele pe animale
Consumul de vișine acre ar putea avea efecte terapeutice benefice, reducând nivelurile de colesterol și zahăr din sânge și acumularea grăsimilor în ficat, informează luni agenția spaniolă de presă EFE, care citează un studiu efectuat pe animale.
Studiul, realizat de oamnei de știință de la Universitatea Michigan (SUA)
Detalii >>
 
Consumul de fistic poate reduce impactul carbohidraților asupra nivelului glicemiei
“Afecțiunile cardiace rămân în continuare cauza principală a mortalității, atât la bărbați cât și la femei, iar alte 20 de milioane de persoane trăiesc, anual, cu diabet, astfel încât aceste noi date sunt foarte incitante și relevante”-afirmă Dr. Cyril Kendall, cercetător principal și profesor la Universitatea din Toronto, departamentul de științe nutriționale. Detalii >>
 
Toxine direct de pe grătarul din fața casei
Modul de preparare a alimentelor este la fel de important precum acestea - afirmă oamenii de știință și dovedesc cât de ușor ne putem expune acțiunii substanțelor periculoase, informează ziarul Rzeczpospolita.
Dacă nu vream să ne periclităm sănătatea
Detalii >>
 
Pizza dietetică cu antioxidanți
Chimiștii americani au creat o pizza dietetică experimentală dopând-o natural cu antioxidanți, potrivit unui studiu publicat luni, relatează AFP.
Pizza gătită mai mult timp și la temperaturi mai mari are mai multă savoare, un fapt binecunoscut de bucătari, subliniază acești oameni de știință de la Universitatea Maryland.
Detalii >>
 
Pericolele sucului de grapefruit asociat unei medicații
Un grup de cercetători din Canada care studiau în 1989 efectului medicamentelor asupra presiunii sângelui au fost surprinși să descopere că dacă se bea numai un singur pahar de suc de grapefruit, acesta ar putea crește în mod periculos efectul medicamentului, scrie cotidianul american The New York Times. Detalii >>
 
<< Start < Inapoi 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Inainte > Sfarsit >>

Rezultate 66 - 78 din 139
 

Cauta produse in Farmacia online PCFarm.ro


Lentile de contact
Optiland.ro