Prima pagină
Articole științifice
Știri medicale
Lexic de boli
Aditivi alimentari Secretul aditivilor Caută E-uri
Resurse de sănătate
Terapii complementare
Resurse naturale
Planificare familială
Medicamente
Utile
Căutare avansată
Login





Parola uitata?
Nu ai cont? Creaza unul
Secretul aditivilor
Consumul exagerat de apă nu are efecte benefice asupra sănătății (studiu)
Este suficient să bem atâta apă cât să ne potolim setea. Consumul exagerat de apă nu este benefic pentru organism, conform unui studiu publicat în această săptămână în revista Journal of the American Society of Nephrology, informează AFP recepționată de Rompres.
Se remarcă o absență generală de dovezi cu privire la avantajele pentru organism
Detalii >>
 
Uleiul din ficat de cod poate înlocui medicația obișnuită pentru tratarea artritelor reumatoide
O doză zilnică de ulei din ficat de cod poate înlocui analgezicele din medicamentația bolnavilor de artrită reumatoidă, conform cercetătorilor de la Universitatea din Dundee, informează BBC online.
Cercetătorii britanici au calculat că la o doză zilnică de 10 grame
Detalii >>
 
Usturoiul între aliment și medicament
Usturoiul face parte din categoria ierburilor vindecătoare minunate, oferind suplimentar avantajul unui gust foarte plăcut, putând fi astfel incorporat într-o gamă variată de alimente. Usturoiul este folosit de peste 5.000 de ani în calitate de plantă cu proprietăți de vindecare, având remarcabile virtuți antibacteriene și antivirale. Detalii >>
 
Tratament cu piper negru pentru boala de piele vitiligo
Piperul negru poate ajuta la tratarea vitiligo, o boală de piele până acum aproape netratabilă. Cercetătorii britanici de la King's College din Londra intenționează să-i trateze pe pacienții cu deficiență de pigmentare cu ajutorul unor substanțe extrase din piper negru, relatează Nepszabadsag. Detalii >>
 
Regimul alimentar perfect al unui manager
Dacă vrei să faci carieră trebuie să fi atent la felul în care te hrănești. Nimic mai prost decât să începi dimineața cu clasicul capucino cu brioșă, servite în grabă la un bar, fiindcă ele conțin prea multe zaharuri, pe deasupra și rafinate, care provoacă apoi hipoglicemie și reduc, în interval de câteva ore, performanțele intelectuale. Detalii >>
 
Vitamina D reduce riscul de îmbolnăvire de diabet de tipul 1
Asigurarea unor suplimente de vitamina D pentru nou-născuți are efectul de a preveni rahitismul dar limitează și riscul îmbolnăvirii mai târziu de diabet de tipul 1, forma cea mai frecventă de diabet, conform unui studiu realizat de medici pediatri britanici, informează vineri AFP Detalii >>
 
Consumul de soia micșorează riscul de cancer mamar
Femeile care consumă în mod regulat alimente pe bază de soia întâmpină un risc mai redus de a suferi de cancer mamar, conform unui studiu japonez publicat vineri, informează AFP.
Femeile care au în organism un nivel ridicat de genisteină, un compus conținut în soia, sunt mai puțin expuse la pericolul de îmbolnăvire de cancer la sân
Detalii >>
 
Postul și alimentația
Persoanele care doresc să țină post ar trebui să se asigure că au starea de sănătate bună, a recomandă dr. Eduard Adamescu, medic specialist în boli de nutriție și boli metabolice de la Spitalul ''Malaxa''.
El a subliniat că sunt boli care în perioada de post se agravează
Detalii >>
 
Studii internaționale reconsideră utilizarea margarinei în alimentație
Nu toate grăsimile sunt rele, a subliniat, vineri, în conferința de presă cu tema "Margarina pro și contra", dr. Corina Aurelia Zugravu, nutriționist.
Specialiștii susțin că acestea nu trebuie excluse din alimentație, având un rol structural.
Energia zilnică este luată în proporție de 55% din glucide
Detalii >>
 
<< Start < Inapoi 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Inainte > Sfarsit >>

Rezultate 40 - 52 din 139
 

Cauta produse in Farmacia online PCFarm.ro


Lentile de contact
Optiland.ro