Băuturile energizante nu sunt recomandate, a declarat prof. dr.
Gheorghe Mencinicopschi, directorul Institutului de Cercetări
Alimentare. Acesta susține că nu este recomandat să se consume astfel
de băuturi pentru că "toate băuturile energizante au cofeină mai multă
și sunt pe bază de taurină (un aminoacid de substanță sintetică -
n.r.)". El a menționat că băuturile energizante nu sunt recomandate
Detalii >>
|
|
Efectele benefice de natură halucinogenă ale psilocibinei conținute de
așa-numitele "ciuperci magice" sunt de lungă durată, putând să se
producă și la intervale mari de timp după consumul acestor droguri,
conform unui studiu publicat în Statele Unite ale Americii,
informează AFP.
Detalii >>
|
|
Un nivel redus al vitaminei D în organism duce la o creștere a riscului
de mortalitate, în special în cazul persoanelor care suferă de maladii
cardio-vasculare, transmite AFP. Acest studiu a fost realizat pe 3.258 de
pacienți cu o vârstă medie de 62 de ani. Dintre aceștia, cei care aveau
cele mai scăzute niveluri de vitamina D
Detalii >>
|
|
În cazul bărbaților care fumează, consumul de cafea și de ceai poate
reduce riscul de atacuri cerebrale, conform unui nou studiu, informează
Reuters. "Consumul de cafea și ceai ar
putea reduce riscul unui atac cerebral datorită proprietăților
antioxidante pe care le au aceste băuturi", a declarat Dr. Susanna
Detalii >>
|
|
Adepții reformelor în nutriție și în modul de viață au numit sarea
drept aducătoare de moarte albă, otravă lentă, substanță distrugătoare
a sănătății, care duce la creșterea tensiunii arteriale și la
distrugerea vaselor de sânge. Numai că ultimele cercetări pentru
descoperirea efectelor consumului de sare asupra îmbolnăvirilor
cardiace și ale sistemului circulator au avut un rezultat uluitor: nu
consumul de sare, ci mai degrabă lipsa acesteia reprezintă un risc în
privința sănătății.
Detalii >>
|
|
O substanță naturală din vinul roșu, resveratrolul, pare să aibă, consumată în
cantități reduse, efecte benefice pentru inimă similare celor ale unui regim
alimentar, potrivit unui studiu internațional publicat în PLoS, ziar
specializat online, relatează AFP.
Mai multe studii pe șoareci au arătat
Detalii >>
|
|
Vitamina A are efecte mai importante asupra organismului decât acela de a vă ajuta să vedeți noaptea. Ea stimulează producerea și activitatea globulelor albe, participă la remodelarea osoasă, ajută la menținerea sănătății celulelor endoteliale (cele care „căptușesc organismul pe interior”) și reglează creșterea și diviziunea celulară.
Detalii >>
|
|
Morcovul (Daucus carota) este un aliment cu nenumărate
proprietăți terapeutice. Aceasta, datorită principiilor nutritive pe care le
conține și care acționează la nivelul a numeroase celule din organism. Iată câteva
dintre acțiunile morcovului, acțiuni care cu siguranță vă vor determina să îl
introduceți
Detalii >>
|
|
Consumând un grapefruit pe zi, nivelul de colesterol scade semnificativ conform unor studii efectuate de cercetători din Israel, Polonia și Singapore. Grapefruitul roșu are un efect și mai puternic de scădere a colesterolului decât celelate variante ale acestui fruct.
Detalii >>
|
|
|
|
<< Start < Inapoi 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Inainte > Sfarsit >>
|
| Rezultate 27 - 39 din 139 |