Alimentele conțin diferite tipuri de grăsimi.
Grăsimile saturate
Majoritatea grăsimilor saturate provin din alimentele de origine animală - carne, lapte și produse din lapte. Sursele vegetale de grăsimi includ uleiurile tropicale: ulei din nucă de cocos, ulei de palmier și untul de cacao. Spre deosebire de alte uleiuri vegetale, uleiurile tropicale sunt formate din acizi grași saturați.
Detalii >>
|
|
Fiți atent la dimensiunile porțiilor când pregătiți mâncare și când mâncați. Numărul de porții recomandate depinde de vârstă, sex și nivelul de activitate fizică.
În cazul unor alimente, numărul porțiilor recomandate zilnic poate părea mai mare, dar dimensiunea unor porții poate fi mai mică decât obișnuiți să mâncați sau cea a porțiilor de pe etichetele alimentelor.
Detalii >>
|
|
Iată câteva modalități simple prin care puteți include în dieta dumneavoastră mai multe fructe, legume și cereale integrale:
Fructe
•Țineți mereu un vas plin cu fructe pe masa din bucă tărie sau pe măsuța pentru gustări.
•Adăugați fructe proaspete sau deshidratate la cerealele de la micul dejun.
Detalii >>
|
|
Fructele și legumele enumerate mai jos sunt cele mai bogate surse de
vitamina A (carotenoizi), vitamina C, folat și potasiu. Multe alte
fructe și legume sunt bogate în substanțe nutritive, aducându-vă
varietate în dietă.
Detalii >>
|
|
Zahărul, în primul rând, afectează creierul și sistemul nervos. Un procent de 60% din glucoză este folosit de către creier. Fluctuațiile pot cauza: depresie, anxietate, iritabilitate, nervozitate, diminuarea memoriei, scăderea puterii de concentrare, dureri de cap, confuzie,
incapacitatea de a lua decizii, amețeli, un comportament antisocial
etc., și cel mai des întâlnit simptome, oboseala cronică și lipsa de
energie.
Detalii >>
|
|
Feta este un sortiment de brânză grecească, clasică și faimoasă, a cărei tradiție datează de mii de ani și care încă este produsă de ciobanii din munții Greciei din lapte nepasteurizat. Inițial era preparată din lapte de capră sau de oaie dar în
Detalii >>
|
|
”Consumați alimente hipocalorice, hipolipidice!”. Acesta este un text pe care l-am întâlnit de atâtea ori în ultimele două decenii încât îl auzim și în somn. Și aceasta pentru că se știe că o astfel de diată previne bolile cardiovasculare, cancerul și creșterea în greutate.
Detalii >>
|
|
Consumul zilnic de ciocolată neagră poate reduce nivelul colesterolului și
îmbunătăți presiunea arterială, conform unui nou studiu, preluat de agenția de
presă ANI.
Studiul – realizat de cercetători din cadrul Universității din Illinois – relevă faptul
că o dietă din care nu lipsește ciocolata neagră
Detalii >>
|
|
Un meniu ales cu grija ajuta organismul sa lupte eficient impotriva
afectiunilor de sezon. Lamai, usturoi, broccoli...iata doar cateva
dintre alimentele pe care trebuie sa le includeti in alimentatia
dumneavoastra in sezonul rece, daca doriti sa beneficiati de o
rezistenta de fier si sa traversati iarna fara sa va confruntati cu
simptomele neplacute ale racelii sau gripei.
Detalii >>
|
|
|
|
<< Start < Inapoi 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Inainte > Sfarsit >>
|
| Rezultate 14 - 26 din 139 |