|
Greutatea la naștere depinde de consumul de lapte al mamei pe parcursul sarcinii |
Femeile care și-au restricționat consumul de lapte pe parcursul nașterii au dat naștere la copii mai mici mai ales datorită carenței de vitamina D conform unui nou studiu canadian. Un studiu efectuat de cercetători ai Universității din Calgary în
colaborare cu cei ai Universității McGill din Montreal au demonstrat că femeile însărcinate care consumă mai puțin 250ml de lapte pe zi –cam un pahar- dau naștere la copii cu 123 de grame mai mici decât cei născuți de femei care consumă mai mult lapte. Efectul reducerii aportului de lapte este echivalent cu fumatul care reduce greutatea copilului la naștere cu 150 de grame. Acest articol a fost citit de 1368 ori.
|