|
Dieta mamei influențează sexul fătului |
Consumarea anumitor alimente înainte de conceperea unui copil poate influența
sexul fătului, conform unui nou studiu, preluat de agenția de presă ANI.
Studiul – realizat de cercetători din cadrul Universității Pretoria din Africa
de Sud – ar putea confirma credința comună conform căreia mamele care vor un
băiat ar trebui să mănânce multă carne roșie
, pește și alimente sărate, pe când
cele care vor să aibă fată ar trebui să aibă o dietă bogată în legume și
dulciuri.
Cercetătorii sud-africani au testat felul în care schimbările survenite în
dietă influențează sexul puilor, la șoarecii de laborator.
Ei au alterat nivelul zahărului din sânge în cazul unui grup de femele, în
timpul perioadei de concepere, administrându-le un steroid denumit dexametazon
(DEX), care inhibă circuitul glucozei în vasele sangvine.
În urma experimentului, s-a constatat că 53% dintre puii născuți din mamele
hrănite în mod normal au fost de sex masculin, în timp ce acest procent a fost
de doar 41% în cazul grupului DEX.
/Rompres/
Acest articol a fost citit de 1716 ori.
|