|
Consumul de ceai verde frânează dezvoltarea cancerului de prostată |
Consumul regulat de ceai verde frânează dezvoltarea cancerului de prostată,
potrivit unui studiu al Ministerului japonez al Sănătății citat de
agenția de presă Kyodo.
Studiul a vizat 50.000 de bărbați cu vârste cuprinse între 40 și 69 de ani, din
toată Japonia, timp de 12 ani.
Potrivit concluziilor sale, bărbații care beau mai puțin de o ceașcă de ceai
verde pe zi au mai multe riscuri să dezvolte un cancer de prostată. Acest risc
scade însă la cei care beau mai mult de cinci cești de ceai verde pe zi.
Consumul regulat de ceai verde nu are însă în schimb efect asupra dezvoltării
cancerelor localizate în glanda prostatică.
Echipa care a efectuat studiul a formulat ipoteza că o substanță prezentă în
ceaiul verde,catechina, ar putea neutraliza agenții care favorizează
dezvoltarea cancerului de prostată în organism.
/Rompres/
Acest articol a fost citit de 932 ori.
|