|
Cafeaua îndepărtează riscul de maladie Alzheimer |
Spectrul maladiei Alzheimer se combate cu trei cești de cafea pe zi, potrivit
unui studiu olandez efectuat timp de un deceniu, informează sâmbătă, ANSA.
Cercetarea a fost făcută pe un eșantion de 670 de italieni, finlandezi și
olandezi, cu vârsta cuprinsă între 70 și 90 de ani.
Studiul, publicat în ultimul număr al European Journal of Clinical Nutrition
afirmă că, într-adevăr, cafeaua are un puternic efect protector asupra
creierului: stimulează funcția cognitivă și o pune mai bine la adăpost de
riscurile de demență senilă.
/Rompres/
Acest articol a fost citit de 827 ori.
|